Touring

NT1100

Uniwersalna NT1100 ma smukłą aerodynamiczną sylwetkę, dużą szybę z 5-stopniową regulacją oraz górne i dolne owiewki nóg doskonale chroniące przed wiatrem. Siedzenie o wysokości 820 mm jest wygodne dla dwóch osób i pozwala zająć różne pozycje jazdy. NT1100 ma na wyposażeniu pojemny 20-litrowy zbiornik paliwa wystarczający do przejechania 400 km (w trybie WMTC), kufry boczne, podgrzewane manetki, interfejsy łączności z telefonem, tempomat i tylny stelaż, a centralna stopka ułatwia serwisowanie tylnego koła. Trzy domyślne tryby jazdy — URBAN, RAIN i TOUR — uwzględniają większość warunków, z jakimi można się spotkać na drodze, a dwie opcje użytkownika pozwalają w pełni stosować moc silnika.

Honda | NT1100 | Touring | Najlepszy motocykl GT

GL1800 Gold Wing

W Hondzie Gold Wing najważniejsza jest jazda. Jej silnik — 6-cylindrowe arcydzieło inżynierii — błyskawicznie reaguje na każde polecenie. Układ zarządzania silnikiem z przepustnicą sterowaną elektronicznie (TBW) ma cztery tryby jazdy — TOUR, SPORT, ECON i RAIN, a reakcje przepustnicy i rozwijanie mocy zoptymalizowano pod kątem łatwości kontrolowania przy niskich prędkościach. Jednostka ma mnóstwo użytecznej siły w całym zakresie obrotów, pozwalając autentycznie cieszyć się jazdą w każdych warunkach.

2018 Honda Gold Wing review | The ultimate luxury tourer