Płomieniem, który płonie najjaśniej, jest nieustanna chęć podejmowania wyzwań. Z tej płonącej pasji w 1992 zrodziło się coś zupełnie niepowtarzalnego. Coś, co nie tylko zapoczątkowało nową kategorię motocykli sportowych, ale również na zawsze zmieniło świat jednośladów. 30 lat później nazwa „Fireblade” nadal przyprawia o szybsze bicie serca.
CBR1000RR-R Fireblade SP Carbon Edition
CBR1000RR-R Fireblade SP Carbon Edition to absolutny szczyt dyskretnego wyścigowego stylu w pełnej czerni i w takiej postaci motocykl opuszcza linię produkcyjną. Możesz wyjechać nim od dealera Hondy. Lista karbonowych części obejmuje przednie i tylne błotniki, osłonę dolną, osłony środkowe, winglety i osłonę airboxa. Dodatkowo, logo HRC pozostało na środkowej osłonie, aby podkreślić wyścigowe DNA i technologię wywodzącą się z Moto-GP.
CBR1000RR-R Fireblade
Właśnie dlatego się ścigamy. W wyścigach braliśmy udział od samego początku, i to właśnie informacje zwrotne z działu HRC i od naszych kierowców ukształtowały nową CBR1000RR-R Fireblade. Dzięki modyfikacjom dolotu i głowicy cylindrów ma więcej mocy w średnim zakresie obrotów, a zmienione przełożenia skrzyni biegów zapewniają niesamowitą dynamikę przy wychodzeniu z zakrętów. Maksymalna moc się nie zmieniła, natomiast dwusilnikowy mechanizm elektronicznego sterowania przepustnicą poprawia szybkość reakcji, pomaga maksymalnie wykorzystać obroty i umożliwia niezwykle precyzyjne operowanie silnikiem za pomocą manetki. Obniżenie masy i precyzyjnie skorygowana sztywność poszczególnych sekcji podwozia poprawiły prowadzenie i przyczepność. Zmodyfikowane skrzydełka na owiewkach utrzymują znaczną siłę docisku przy wyższych prędkościach i równocześnie pozwalają wywierać mniejszą siłę na kierownicę podczas skręcania, a nowa pozycja zwiększa swobodę ruchu oraz łatwość kontrolowania maszyny zarówno w długich łukach, jak i w szybko następujących po sobie zakrętach czy na torze wyścigowym. Zbudowana do wyścigów? Nie, stworzona do wyścigów.
CBR650R
Czterocylindrowe motocykle sportowe klasy średniej to rzadko spotykane, piękne maszyny. CBR650R należy do tego gatunku. Płynnie rozwija moc w sposób przypominający działanie turbiny, od niskich do wysokich obrotów. A jeśli chcesz jeszcze skrócić czas przyspieszania, elektroniczne sprzęgło ma ustawienie automatyzujące przełączanie biegów. Bardziej drapieżna stylistyka bezpośrednio inspirowana modelem CBR1000RR-R Fireblade. Oraz wysokiej klasy, nowoczesne rozwiązania techniczne, takie jak ekran TFT i aplikacja Honda RoadSync do łączności ze smartfonem, dzięki którym gwiazda tego motocykla jaśnieje jeszcze bardziej.
CBR600RR
Zrodzona na torze wyścigowym. Ożywiona na cywilnej drodze. Nowa Honda CBR600RR to ostre niczym brzytwa, opracowane przez dział HRC narzędzie w klasie supersport, zaopatrzone w fenomenalny czterocylindrowy silnik oraz zwinne podwozie błyskawicznie reagujące na ruchy kierownicy. Pakiety elektroniczny i aerodynamiczny pochodzą wprost z modelu RC213V-S jeżdżącego w serii MotoGP. Chcesz poczuć zupełnie nowy wymiar kontroli nad maszyną? Jest na wyciągnięcie ręki.
CBR500R
Czego zespół HRC nauczy się w rywalizacji o najwyższe laury wyścigowe, natychmiast trafia do motocykli konsumenckich. A pierwszym w kolejce beneficjentów jest CBR500R. Ma stylizację ścigacza Fireblade, z aerodynamicznymi skrzydełkami na owiewkach. Mocny dwucylindrowy silnik z ustawieniami modułu elektronicznego (ECU) zoptymalizowanymi pod kątem dynamicznego przyspieszania oraz podwoziem z widelcem Showa USD i podwójnymi radialnymi zaciskami. Dodajmy do tego nowy ekran TFT z kompletem funkcji łączności oraz system zarządzania przyczepnością HSTC, a otrzymujesz pojazd na wskroś przesiąknięty wyścigowymi genami. Który daje mnóstwo frajdy w mieście, na krętych drogach i na torze wyścigowym.