Street

CB750 Hornet

O CB750 Hornet już jest głośno. A mowa jest o stosunku mocy do masy. Całkowicie nowy, rzędowy dwucylindrowy silnik wyposażony w system wymuszonego zawirowywania optymalizuje wydajność układu dolotowego, a cylindry wykorzystujące technologię supersport zapewniają mniejsze opory tarcia, co przekłada się na maksymalną moc 91,8 KM (67,5 kW) i maksymalny moment obrotowy rzędu 75 Nm. Silnik generuje wyjątkowy moment w środkowym zakresie obrotów i zaskakuje mocą w okolicy czerwonego pola obrotomierza. Jednostka zapewnia fantastyczne wrażenia i doskonale brzmi. Głęboki bas silnika idealnie współgra z porywającym dźwiękiem wydobywającym się z wydechu. Niezwykle mocny silnik umieszczony w tak lekkim podwoziu oznacza, że kierowcy pozostaje jedno zadanie: Trzymać kierownicę i dobrze się bawić.

NOWA HONDA CB750 HORNET 2023 - CENNIK ✰ GRUPA GEZET

 

CB1000R

Rodzina Neo Sports Café przeszła ewolucję. Zaczynając od modelu CB1000R, który został całkowicie przeprojektowany: otrzymał smukły reflektor, nową aluminiową ramę pomocniczą oraz jeszcze bardziej indywidualny, agresywny charakter. Dla osób preferujących podkreślony wygląd ręcznego wykonania przygotowaliśmy model CB1000R Black Edition, który ucieleśnia taki styl.

 

CB1000R | Informacje ogólne | Modele | Street | Honda

CB650R

To właśnie tutaj znajdziesz czystą magię czterech cylindrów. Motocykl został odchudzony, aby zapewnić niezwykłe osiągi – od miejskich przecznic po kręte boczne drogi oferuje mocne przyspieszenie, wyjątkową zwinność i wyrazistą stylistykę Neo Sports Café inspirowaną modelem CB1000R. Dodajmy do tego najwyższej klasy technologię oraz możliwość jazdy na pierwszym motocyklu z niesamowitym, nowym systemem sprzęgła E-Clutch Honda… czasami mniej naprawdę może znaczyć więcej.

Honda | CB650R | Street | Czterocylindrowy naked

CL500

W 1962 roku zadebiutował nasz pierwszy uliczny scrambler, CL72. Uznaliśmy, że nadszedł czas na nowy model, stworzony dla współczesnych ulic. Nowy CL500 ocieka surowym stylem i detalami, które czerpią z jego długiej historii. Mocny, spełniający normę A2 dwucylindrowy silnik umieszczony jest w wytrzymałym, kompaktowym podwoziu i aż prosi się o jazdę, customowanie i zabawę. Tak jak oryginał.

Honda | CL500 | Zgodny z kategorią A2 | Dwucylindrowy | Motocykl o  klasycznym wyglądzie

CB500 Hornet

Czujesz w powietrzu intensywne brzęczenie zwiastujące drogowe emocje? To nadjeżdża nowa Honda CB500 Hornet. Pod szatą agresywnego ulicznego wojownika buzują geny szerszenia gotowego do akcji. Responsywny dwucylindrowy silnik przystosowany dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 oraz zwinne, wysokiej klasy zawieszenie tworzą idealną kombinację do miasta i na kręte drogi. Rozwiązania techniczne rodem z modeli premium, takie jak kolorowy 5-calowy wyświetlacz TFT, aplikacja Honda RoadSync pokazująca wskazówki nawigacyjne na ekranie oraz układ zarządzania przyczepnością tylnego koła HSTC, zapewniają rozrywkę, łączność ze światem i wysoki poziom bezpieczeństwa. Dołącz do roju.

Honda | CB500 Hornet| Uliczne | Dołącz do roju

CB500F

Odkryj wszystko, co miasto ma do zaoferowania. Stylowo. CB500F łączy zwinność motocykla typu naked z zadziornym charakterem. Nowe przednie zawieszenie z widelcem Showa Big Piston (SFF-BP) i dwie przednie tarcze hamulcowe przenoszą prowadzenie i hamowanie na wyższy poziom, natomiast dwucylindrowy silnik, zgodny z kategorią A2, zapewnia osiągi, które docenią zarówno nowi, jak i doświadczeni kierowcy. Nowa, wyrazista grafika stanowi doskonałe wykończenie modelu CB500F.

Honda CB 500F (2016 - 2018)

CB125R Neo Sports Café

Honda CB125R opakowuje fantastyczne osiągi w modną sylwetkę, oferując początkującym motocyklistom ekscytujące i jednocześnie bezpieczne wrażenia z jazdy. Mniejszy kuzyn zapierającej dech w piersiach CB1000R, a zatem członek rodziny Neo Sports Café, pewnie deklaruje swoje możliwości za pomocą odważnie stylizowanego nadwozia otaczającego ramę ze stalowych rur. Supernowoczesny panel wskaźników LCD i pełne oświetlenie LED to rozwiązania z klasy premium, ale bez wątpienianajwiększą uwagę przyciąga dodatkowa moc nowego silnika DOHC o pojemności 125 cm3 oraz precyzja działania zawieszenia wyposażonego w widelec Showa SFF-BP USD.

Honda | Motocykle marki Honda | CBR125R | Neo Sports Café | Motocykle typu  naked | Café Racer