Adventure
CRF1100L Africa Twin
Africa Twin została właśnie ulepszona! Wciąż jest tym samym zwinnym motocyklem Adventure, jakim zawsze była — z osiągami pozwalającymi na przekraczanie granic. Teraz jednak ma wyższy moment obrotowy przy niskich prędkościach. Nowa regulowana szyba poprawia komfort jazdy. Opony bezdętkowe można łatwo naprawić. A opcja elektronicznego zawieszenie Africa Twin ES z Showa-EERA™ daje poszukiwaczom przygód zupełnie nowe możliwości.
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ES
Nowy Africa Twin Adventure Sports ES to wyjątkowa maszyna. Większy moment obrotowy w średnim zakresie obrotów zapewnia lepsze przyspieszenie przy wyprzedzaniu. 19-calowe przednie koło z oponą 110/80-19, niżej osadzona kanapa i sterowane elektronicznie zawieszenie Showa-EERA™ zapewniają świetne prowadzenie. Zbiornik paliwa 24,8 L oraz nowe owiewka i szyba zapewniają komfort i zachęcają do dłuższych wypraw. Ten motocykl jest do tego stworzony.
XL750 Transalp
Wielki powrót wszechstronnej legendy turystyki przygodowej. Wiodąca w klasie moc i moment obrotowy oraz podwozie, które zapewnia lekkie prowadzenie na drodze i pełną kontrolę w terenie. Owiewka i szyba zbudowane z myślą o aerodynamice i ochronie przed wiatrem oraz optymalna pozycja kierowcy dla całodziennego komfortu jazdy. Nowa Honda XL750 Transalp zadaje tylko jedno pytanie. Jak daleko chcesz dojechać?
X-ADV
Nasz X-ADV wytycza szlak. Łącząc możliwości i osiągi motocykla klasy adventure z komfortem, wygodą i zdolnościami do codziennej jazdy w mieście typowymi dla maxiskutera, jest niczym dwukołowy SUV wymykający się konwencji.
NC750X
NC750X to motocykl maksymalnie uniwersalny. Od nawigowania w ciasnych miejskich ulicach, przez zmianę pasa na drogach szybkiego ruchu, aż po pokonywanie ciasnych zakrętów na wiejskich duktach — w każdych warunkach pojedziesz komfortowo. Stalowa rama rurowa typu „diament” jest bardzo lekka. W połączeniu z nisko położonym środkiem ciężkości nachylonego do przodu silnika jeszcze poprawiło to łatwość prowadzenia nowej Hondy NC750X. Szyba skutecznie chroni przez warunkami atmosferycznymi podczas długich podróży.
NX500
Dokąd teraz? Twój wybór. Kompaktowy, wszechstronny, nowy NX500 jest bardzo zwinny w mieście, a jednocześnie świetnie sobie radzi w terenie. Jest też bardzo wygodny i komfortowy, w czym między innymi zasługa drapieżnie wyglądającej owiewki w sportowym stylu oraz dużej przedniej szyby chroniącej przed wiatrem. Na pokładzie ma nowoczesne technologie, takie jak 5-calowy ekran TFT z aplikacją Honda RoadSync umożliwiającą łączność ze smartfonem. Dwucylindrowy silnik pozwalający na korzystanie przez posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 jest elastyczny, ma dobre osiągi i daje mnóstwo frajdy, a dla bezpieczeństwa współpracuje z układem kontroli trakcji HSTC. Można ruszać w poszukiwaniu przygody.
CB500X
To jest moment, na który czekaliście. Nadszedł czas na przejażdżkę CB500X. Ma on solidny styl klasy adventure, nowe, imponujące opcje kolorystyczne, zmodernizowane, wysokiej jakości hamulce i zawieszenie o długim skoku, a wszystko to napędzane dwucylindrowym silnikiem spełniającym normę A2, który zapewnia prawdziwe, zadowalające osiągi. Przy zaskakująco satysfakcjonującej cenie.