125CM
Dax 125
I dlatego Dax powraca. Model pochodzi z późnych lat 60. Wszystkie jego zalety, które sprawdziły się w tamtych czasach – kompaktowe wymiary, niezawodność, płynnie pracujący silnik i łatwe prowadzenie – dzisiaj czynią go jeszcze bardziej atrakcyjnym. Nowa wersja ma więcej mocy, udoskonalone hamulce, zawieszenie i ramę, ale to, co najważniejsze, pozostaje bez zmian: Dax to relaks, a jazda nim to czysta przyjemność.
CB125R Neo Sports Café
Honda CB125R opakowuje fantastyczne osiągi w modną sylwetkę, oferując początkującym motocyklistom ekscytujące i jednocześnie bezpieczne wrażenia z jazdy. Mniejszy kuzyn zapierającej dech w piersiach CB1000R, a zatem członek rodziny Neo Sports Café, pewnie deklaruje swoje możliwości za pomocą odważnie stylizowanego nadwozia otaczającego ramę ze stalowych rur. Supernowoczesny panel wskaźników LCD i pełne oświetlenie LED to rozwiązania z klasy premium, ale bez wątpienianajwiększą uwagę przyciąga dodatkowa moc nowego silnika DOHC o pojemności 125 cm3 oraz precyzja działania zawieszenia wyposażonego w widelec Showa SFF-BP USD.
Monkey
Gdy po raz pierwszy zobaczysz motocykl Monkey z jego lśniącym nowym niebieskim lakierem, trudno powstrzymać uśmiech. A kiedy po raz pierwszy się nim przejedziesz, Twoja twarz wręcz rozpromienieje, w czym szczególna zasługa zupełnie nowego silnika. To prawda, że motocykl bez problemu można spakować na tylny bagażnik kampera, a jego gabaryty sprawiają, że przeciska się przez gąszcz miejskich korków z dziecinną zwinnością. Jednak Monkey to przede wszystkim radość z prowadzenia jednośladu. Na tym polega jego piękno.
Super Cub C125
Od ponad 60 lat Super Cub zapewnia prosty i niezawodny transport milionom użytkowników na całym świecie. Nigdy nie podążał za modą, ale od dziesięcioleci stanowi wzór praktyczności, ekonomiki i solidności. Prezentując szczery i bezpośredni styl retro, unowocześniony zgodnie ze współczesnymi wymogami technicznymi, po raz kolejny podnosi poprzeczkę codziennej użyteczności. Teraz otrzymał zupełnie nowy, chłodzony powietrzem silnik o wyższej mocy i niższym zużyciu paliwa, oraz nowe, płynnie działające zawieszenie.
MSX125
Od 2013 roku nasz MSX Grom (Mini Street X-Treme) jest bardzo chętnie wybierany przez całe nowe pokolenie młodych motocyklistów na całym świecie. Łatwo zrozumieć powody: niepowtarzalny wygląd, niewielkie wymiary, ale parametry techniczne, zawieszenie i hamulce pełnowymiarowego motocykla. Dodaj do tego pełen wigoru silnik o pojemności 125 cm3 i otrzymujesz idealnego partnera do poruszania się w miejskiej dżungli. A teraz pojawia się najnowsza edycja MSX Grom, która ma więcej mocy, dodatkowy bieg i jeszcze więcej stylu.
CB125F
Odkręcasz przepustnicę, maszyna bez wysiłku katapultuje Cię do przodu. Honda CB125F otworzyła przed Tobą zupełnie nowy świat. Ten motocykl może być początkiem wspaniałej przygody. Został gruntownie przeprojektowany wokół swojego superwydajnego silnika i świetnie dopracowanego podwozia. Teraz jest lżejszy i znacznie ekonomiczniejszy, a mimo to tak samo doskonale sprawuje się w miejskim otoczeniu. Dokąd chcesz pojechać? To zależy tylko od Ciebie. Teraz masz wiele możliwości wyboru.